Miejsce pracy: Osieczany (siedziba firmy), Kraków, dopuszczamy pracę zdalną
Zakres obowiązków:
- Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami.
- Wystawianie aukcji internetowych
- Obsługa administracyjna procesów sprzedaży
- Przygotowanie ofert handlowych
- Redagowanie zamieszczonych treści
- Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie oraz
- Znajomość j. polskiego (w celach komunikacji wewnątrz firmy) jeśli jesteś Czechem
- Dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
- Komunikatywność oraz nastawienie na rozwój
- Wykształcenie min. średnie
- Motywacja do pracy
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Motywacyjny system wynagrodzeń
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- Przyjazną i otwartą na pomysły atmosferę w pracy w młodym zespole
Zainteresowanych Kandydatów zapraszamy do przesłania CV na agata.slonka@elhurtplus.pl