Specjalista ds. sprzedaży – obsługa rynku czeskiego

Miejsce pracy: Osieczany (siedziba firmy), Kraków, dopuszczamy pracę zdalną

 

Zakres obowiązków:przy biurku czechy

 

  • Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami.
  • Wystawianie aukcji internetowych
  • Obsługa administracyjna procesów sprzedaży
  • Przygotowanie ofert handlowych
  • Redagowanie zamieszczonych treści
  • Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie oraz
  • Znajomość j. polskiego (w celach komunikacji wewnątrz firmy) jeśli jesteś Czechem
  • Dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
  • Komunikatywność oraz nastawienie na rozwój
  • Wykształcenie min. średnie
  • Motywacja do pracy

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Motywacyjny system wynagrodzeń
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • Przyjazną i otwartą na pomysły atmosferę w pracy w młodym zespole

Zainteresowanych Kandydatów zapraszamy do przesłania CV na agata.slonka@elhurtplus.pl